Kursy Katowice Szkolenia Centrum Kursowe ProEdukacja – Zawodowe


Profesjonalna obsługa klienta
 
Profesjonalna obsługa klienta

Czas trwania szkolenia: 16 godzin./2 dni

Program kursu obejmuje:

  • wprowadzenie do psychologii społecznej
  • znaczenie nawiązania kontaktu i "pierwszego wrażenia"
  • korzyści jakie płyną z profesjonalnej obsługi klienta
  • znaczenie informacji w profesjonalnej obsłudze klienta
  • typologia klientów
  • obsługa klientów będących pod wpływem negatywnych emocji
  • znaczenie oczekiwań klientów

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności z zakresu obsługi klienta, a także dostarczenie wiedzy na temat typów klientów oraz sposobów radzenia sobie z klientami będącymi pod wpływem negatywnych emocji. Szkolenie ma na celu ukazanie jak ważna jak jest rola informacji podczas obsługi klienta oraz jak duże znaczenie mają ich oczekiwania.

Cena szkolenia obejmuje:

  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności
  • przerwa kawowa (opcjonalnie catering)
  • możliwość zarezerwowania noclegu w hotelu

Program szkolenia może ulec zmianie w zależności od wymagań uczestników.



Rekrutacja i selekcja personelu

Zarządzanie sobą w czasie

Zarządzanie stresem

 

SZYBKA WIADOMOŚĆ

Masz jakieś pytania odnośnie organizowanych przez nas kursów lub chcesz abyśmy zorganizowali kurs/szkolenie z innej dziedziny napisz do nas!




NEWSLETTER

Chcesz otrzymywać od nas informacje na temat naszych nowych usług i nowości?